Сега страницата на браузъра трябва да се появява по-назад в резултатите от търсене за поне два месеца.
Решението на компанията е в отговор на обвинения от страна на популярния сайт с информация за интернет търсачки SEOBook. Основателят на сайта Арън Уол твърдеше, че Google са плащали за изготвянето на ревюта на Chrome с вградени в тях линкове към страницата на браузъра.
Броят на линковете, водещи към определена страница, е един от методите, използван при подредбата на резултатите при търсене в интернет, използван от Google.
Платените линкове сами по себе си не са забранени, но когато са комбинирани с автоматично създавано съдържание и представени по такъв начин, че алгоритмите на Google да ги забелязват и да ги поставят по-високо в резултатите от търсене, те биват наказвани.
Миналата година Google пуснаха "Panda", подобрение на тяхната търсачка, предназначено да открива и наказва спам страници, които се опитват да манипулират алгоритъма PageRank.
От корпорацията твърдят, че не са одобрявали рекламната кампания в този вид. Те настояват, че са се съгласили единствено с видеореклами.
Вината в случая е на рекламната агенция Essence Digital. Нейни служители потвърждават, че статиите в блогове не са били част от договорката с Google.
Пуснатият през 2008 г. Chrome в момента е вторият най-популярен уеб браузър след Internet Explorer на Microsoft. Програмата задмина Mozilla Firefox в края на миналата година.
Реклама на Google Chrome в лондонското метро.
Фотограф: codepo8
Фотограф: codepo8
[Creative Commons]
No comments:
Post a Comment